Infocentar Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
22.10.2020.
Uloga Infocentra Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje je korisnicima pružiti brzu, kvalitetnu i točnu informaciju putem telefona i e-pošte.
Preteča današnjeg Infocentra HZMO-a je Pozivni centar koji je započeo s radom prije 17 godina, 1. siječnja 2003. i Otvoreni telefon koji je započeo s radom 2001. godine, u Središnjoj službi HZMO-a u Zagrebu, na adresi Mihanovićeva 3.
Danas, na istoj adresi, u Uredu za odnose s javnošću ustrojen je Infocentar u kojem se odvija komunikacija s korisnicima koja obuhvaća odgovore na upite putem infotelefona (4595-011 i 4595-022) i upite pristigle putem web obrasca.
U Infocentru HZMO-a u 2019. odgovoreno je na 43 945 upita putem infotelefona i 18 578 upita putem web-obrasca.
U razdoblju od 1. siječnja 2020. do 30. rujna 2020. odgovoreno je na 48 043 poziva korisnika putem infotelefona i poslano ukupno 15 119 e-poruka.
Od nedavno agenti Infocentra koriste aplikaciju HZMO Live koja omogućava suvremeni pristup u radu s korisnicima.
Cijenimo i poštujemo svoje osiguranike i korisnike i rado ćemo odgovoriti na sve vaše upite jer smo Uvijek vama na usluzi.
Uloga Infocentra Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje je korisnicima pružiti brzu, kvalitetnu i točnu informaciju putem telefona i e-pošte.
Preteča današnjeg Infocentra HZMO-a je Pozivni centar koji je započeo s radom prije 17 godina, 1. siječnja 2003. i Otvoreni telefon koji je započeo s radom 2001. godine, u Središnjoj službi HZMO-a u Zagrebu, na adresi Mihanovićeva 3.
Danas, na istoj adresi, u Uredu za odnose s javnošću ustrojen je Infocentar u kojem se odvija komunikacija s korisnicima koja obuhvaća odgovore na upite putem infotelefona (4595-011 i 4595-022) i upite pristigle putem web obrasca.
U Infocentru HZMO-a u 2019. odgovoreno je na 43 945 upita putem infotelefona i 18 578 upita putem web-obrasca.
U razdoblju od 1. siječnja 2020. do 30. rujna 2020. odgovoreno je na 48 043 poziva korisnika putem infotelefona i poslano ukupno 15 119 e-poruka.
Od nedavno agenti Infocentra koriste aplikaciju HZMO Live koja omogućava suvremeni pristup u radu s korisnicima.
Cijenimo i poštujemo svoje osiguranike i korisnike i rado ćemo odgovoriti na sve vaše upite jer smo Uvijek vama na usluzi.