Jačanje komunikacije s korisnicima u Područnoj službi u Splitu
21.10.2020.
U Područnoj službi u Splitu povećan je broj informatora koji građanima neposredno pružaju informacije vezano uz ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja, doplatka za djecu, prijava i odjava na osiguranje i ostalih pitanja iz nadležnosti HZMO-a.
Zbog smanjenog broja dolazaka stranaka u prostorije PS u Splitu, povećan je broj poziva i zbog toga je uvedena i dodatna telefonska linija 021/310-816. Dnevno informatori odgovore u prosjeku na 120 poziva stranaka i na više od 30 upita putem e-pošte.
Sve informacije vezano uz ostvarivanje prava korisnici na području Splita, osim osobnim dolaskom, mogu dobiti i putem e-pošte informacije.split@mirovinsko.hr ili na brojeve telefona 021/310-816 i 021/310-875.
U Područnoj službi u Splitu povećan je broj informatora koji građanima neposredno pružaju informacije vezano uz ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja, doplatka za djecu, prijava i odjava na osiguranje i ostalih pitanja iz nadležnosti HZMO-a.
Zbog smanjenog broja dolazaka stranaka u prostorije PS u Splitu, povećan je broj poziva i zbog toga je uvedena i dodatna telefonska linija 021/310-816. Dnevno informatori odgovore u prosjeku na 120 poziva stranaka i na više od 30 upita putem e-pošte.
Sve informacije vezano uz ostvarivanje prava korisnici na području Splita, osim osobnim dolaskom, mogu dobiti i putem e-pošte informacije.split@mirovinsko.hr ili na brojeve telefona 021/310-816 i 021/310-875.