Izdavanje potvrda
Osiguranicima na njihov zahtjev HZMO izdaje potvrdu o podacima unesenim u matičnu evidenciju koja ima status javne isprave.
Vrste potvrda:
- potvrda o radnopravnom statusu osiguranika
- potvrda o podacima o stažu i plaći
- obavijest o ostvarenom drugom dohotku
Osiguranici mogu dobiti potvrdu:
- osobnim dolaskom u nadležnu područnu službu/ured/ispostavu HZMO-a
- podnošenjem zahtjeva pisanim putem
- elektronički, putem sustava e-Građani (elektronički zapis o radnopravnom statusu - radna knjižica, potvrda o podacima o stažu i plaći, obavijest o ostvarenom drugom dohotku)
Osiguranik koji smatra da podaci u potvrdi nisu točni i potpuni ima pravo zahtijevati u roku od 15 dana od dana primitka potvrde da mu HZMO pribavi nedostajuće podatke, odnosno ispravi netočne podatke te izda novu potvrdu.