Preskočite na glavni sadržaj
EFZagreb2024
Pristup informacijama

O HZMO-u

Pristup informacijama

Prema Zakonu o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/1385/15 i 69/2022) informacije koje tijela javne vlasti posjeduju, s kojima raspolažu ili ih nadziru moraju biti dostupne svim fizičkim i pravnim osobama koje zahtijevaju pristup informacijama.

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, kao javna ustanova koja osigurava provedbu obveznog mirovinskog osiguranja na temelju generacijske solidarnosti, raspolaže s nizom informacija od općeg interesa koje proizlaze iz djelokruga njegova rada i omogućava javnosti, odnosno zainteresiranima dostupnost tih informacija. HZMO s osobitom pažnjom prati stanje, kretanje i rješavanje zahtjeva za pristup informacijama i najmanje jedanput  godišnje izvještava o stanju i odnosima HZMO-a s javnošću.

SLUŽBENIK ZA INFORMIRANJE

Službenik za informiranje postupa isključivo prema Zakonu o pravu na pristup informacijama, ne daje opće informacije niti informacije o stanju predmeta, nije nadležan za analizu ili tumačenje propisa.
e-mail: zppi@mirovinsko.hr
tel.:  01/4595-375 i 01/4595-293

Izvješće Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za:
 2023. (podaci u otvorenom strojno čitljivom obliku - csv format), 2022. (podaci u otvorenom strojno čitljivom obliku - csv format), 2021.,  2020.,  2019., 2018., 2017.  

Odluka o određivanju službenika za informiranje u Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje

 

Upitnik za samoprocjenu TJV sukladno ZPPI (srpanj 2023.)


Podnošenje zahtjeva

  • pisanim putem Središnjoj službi  ili nadležnoj područnoj službi HZMO-a, poštom, na adresu:

            Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, Središnja služba, A. Mihanovića 3, 10 000 Zagreb - službenik za
            informiranje
            Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, Područna služba u _________________ - službenik za informiranje

  • telefonom i telefaksom:

            Središnja služba - službenik za informiranje
            Područna služba u  - službenik za informiranje

  • usmeno, svakim radnim danom, od 8 do 16 sati, Središnjoj službi ili nadležnoj područnoj službi HZMO-a

 
Sadržaj zahtjeva

Zahtjev za pristup informacijama, koji se može podnijeti i na odgovarajućoj tiskanici, obvezno mora sadržavati:
  • ime i prezime i adresu podnositelja zahtjeva (fizičke osobe)
  • tvrtku, odnosno naziv i sjedište (pravne osobe)
  • naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
  • opis tražene informacije, odnosno podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije.

Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji, a u zahtjevu može predložiti i način na koji će HZMO informaciju učiniti dostupnom.

 

Tiskanice 

Zahtjev za pristup informacijama

Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije

Zahtjev za ponovnu uporabu informacija


Akti

Zakon o pravu na pristup informacijama (Narodne novine, broj 25/1385/15 i 69/2022)
Pravilnik o ustroju, sadržaju i načinu vođenja službenog upisnika o ostvarivanju prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija
Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije





 
Podijelite povratne informacije
Uspješno ste ispunili anketu. Hvala Vam!
Molimo Vas ispunite sva polja.
Jeste li pronašli informacije koje ste tražili?
Kako biste ocijenili web stranicu?
1
2
3
4
5
Vaš komentar
Podijelite sa nama svoje mišljenje o ovoj stranici i pomozite nam da je poboljšamo. Ne ostavljajte osobne podatke.
Spremi