Obavijest njemačkog mirovinskog osiguranja korisnicima njemačke mirovine koji imaju boravište u Republici Hrvatskoj
03.04.2020.
Njemačko mirovinsko osiguranje (DRV) obavještava korisnike mirovine iz njemačkog osiguranja koji imaju boravište u inozemstvu o poduzetim mjerama i prilagodbama svojih poslovnih procesa uslijed izvanrednih okolnosti uzrokovanih koronavirusom, koje se navode u nastavku teksta:
Pojednostavljeni postupak izdavanja potvrda o životu u 2020. godini
Za sve korisnike mirovine u inozemstvu uvodi se pojednostavljena procedura u vezi s potvrdama o životu za 2020. godinu. Neće biti potrebno pribaviti ovjeru od nadležnih tijela u dotičnoj zemlji boravišta. DRV će korisnike mirovina izravno obavijestiti putem dopisa o pojednostavljenoj proceduri, a i na web stranicama Njemačke pošte (Deutsche Post AG/ Renten Service) i Njemačkog mirovinskog osiguranja (Deutsche Rentenversicherung) također će biti navedene relevantne informacije o pojednostavljenom postupku, u slučajevima da dostava (potvrde o životu) korisnicima mirovina nije moguća.
Problemi u isporuci čekova u inozemstvo
Na zahtjev Deutsche Post AG, Renten Service, DRV je obavijestio da može doći do kašnjenja u isporuci pošte zbog trenutne krizne situacije uzrokovane koronavirusom.
S obzirom na to da umirovljenici primaju svoje njemačke mirovine i putem čekova može se očekivati kašnjenje u međunarodnom poštanskom prometu te eventualno i u isporuci lokalnih pošiljki. Kao rezultat toga, korisnici mirovine možda neće dobiti svoje čekove ili će ih primiti naknadno.
Zbog tih okolnosti predlaže se uzimanje u obzir mogućnosti prelaska sa čekovnog plaćanja na plaćanje putem računa. Više informacija o izjavi o plaćanju umirovljenici mogu pronaći na web stranici Renten Service-a na kojoj se nalazi i Izjava o isplati na hrvatskom jeziku :
https://www.deutschepost.de/de/r/rentenservice/downloadcenter/zahlungsermaechtigung.html
https://www.deutschepost.de/en/r/rentenservice/downloadcenter/payment-authorization.html
S obzirom na trenutnu situaciju u kojoj ljudi trebaju ograničiti svoje društvene kontakte što je više moguće, odnosno zbog mogućih ograničenja u poslovanju banaka s klijentima, primjenjuju se sljedeće mjere ako banka ne potvrdi autorizaciju plaćanja ili umirovljenik trenutno nije u mogućnosti doći u svoju banku odnosno financijsku instituciju.
Umjesto potvrde banke dovoljan je izvod s računa (ne stariji od 30 dana) iz kojeg su vidljivi detalji o bankovnom računu korisnika mirovine. Ovlaštenje za plaćanje i eventualno izvod s računa s podacima o bankovnom računu korisnika može se poslati poštom, faksom i e-poštom na Deutsche Post AG, Renten Service.
Niže su navedeni poštanska adresa, broj faksa i e-mail adresa:
Deutsche Post AG
Niederlassung Renten Service
13496 Berlin
Germany
E-Mail: rentenservice@deutschepost.de
Telefon: +49 221 5692-777
Fax: +49 221 5692-778
Njemačko mirovinsko osiguranje (DRV) obavještava korisnike mirovine iz njemačkog osiguranja koji imaju boravište u inozemstvu o poduzetim mjerama i prilagodbama svojih poslovnih procesa uslijed izvanrednih okolnosti uzrokovanih koronavirusom, koje se navode u nastavku teksta:
Pojednostavljeni postupak izdavanja potvrda o životu u 2020. godini
Za sve korisnike mirovine u inozemstvu uvodi se pojednostavljena procedura u vezi s potvrdama o životu za 2020. godinu. Neće biti potrebno pribaviti ovjeru od nadležnih tijela u dotičnoj zemlji boravišta. DRV će korisnike mirovina izravno obavijestiti putem dopisa o pojednostavljenoj proceduri, a i na web stranicama Njemačke pošte (Deutsche Post AG/ Renten Service) i Njemačkog mirovinskog osiguranja (Deutsche Rentenversicherung) također će biti navedene relevantne informacije o pojednostavljenom postupku, u slučajevima da dostava (potvrde o životu) korisnicima mirovina nije moguća.
Problemi u isporuci čekova u inozemstvo
Na zahtjev Deutsche Post AG, Renten Service, DRV je obavijestio da može doći do kašnjenja u isporuci pošte zbog trenutne krizne situacije uzrokovane koronavirusom.
S obzirom na to da umirovljenici primaju svoje njemačke mirovine i putem čekova može se očekivati kašnjenje u međunarodnom poštanskom prometu te eventualno i u isporuci lokalnih pošiljki. Kao rezultat toga, korisnici mirovine možda neće dobiti svoje čekove ili će ih primiti naknadno.
Zbog tih okolnosti predlaže se uzimanje u obzir mogućnosti prelaska sa čekovnog plaćanja na plaćanje putem računa. Više informacija o izjavi o plaćanju umirovljenici mogu pronaći na web stranici Renten Service-a na kojoj se nalazi i Izjava o isplati na hrvatskom jeziku :
https://www.deutschepost.de/de/r/rentenservice/downloadcenter/zahlungsermaechtigung.html
https://www.deutschepost.de/en/r/rentenservice/downloadcenter/payment-authorization.html
S obzirom na trenutnu situaciju u kojoj ljudi trebaju ograničiti svoje društvene kontakte što je više moguće, odnosno zbog mogućih ograničenja u poslovanju banaka s klijentima, primjenjuju se sljedeće mjere ako banka ne potvrdi autorizaciju plaćanja ili umirovljenik trenutno nije u mogućnosti doći u svoju banku odnosno financijsku instituciju.
Umjesto potvrde banke dovoljan je izvod s računa (ne stariji od 30 dana) iz kojeg su vidljivi detalji o bankovnom računu korisnika mirovine. Ovlaštenje za plaćanje i eventualno izvod s računa s podacima o bankovnom računu korisnika može se poslati poštom, faksom i e-poštom na Deutsche Post AG, Renten Service.
Niže su navedeni poštanska adresa, broj faksa i e-mail adresa:
Deutsche Post AG
Niederlassung Renten Service
13496 Berlin
Germany
E-Mail: rentenservice@deutschepost.de
Telefon: +49 221 5692-777
Fax: +49 221 5692-778